Kuomionpään kennel

7.7.2023 Pennuille ruokaa

Kaikki pennut ovat saaneet kodit ja tulevat omistajat ovat antaneet niille nimet. Tosin vielä ei ole aivan selvillä kumpi viimeisimmäksi varatuista on kumpi.

Pennut ovat kasvaneet hienosti Vimman maidolla, mutta annoimme silti eilen illalla niille maisteltavaa ja tänään ”oikeaa” ruokaa. Hyvin maistui.

Pentujen reviiriä laajennettiin eilen poistamalla pentulaatikko. Vimmaa se vähän hämmensi, pentuja ei niinkään. Ruuan ja imetyksen jälkeen uni kelpasi.

Reilu viikko sitten pentulaatikossa näytti tältä:

Vimman sisarukset viettävät kesää: Emppu veneilee

Mörkö ui ensimmäistä kertaa ikinä

Pauli

Sisu

7.7.2023 Pennuille ruokaa
Siirry sivun alkuun