Kaikki pennut ovat saaneet kodit ja tulevat omistajat ovat antaneet niille nimet. Tosin vielä ei ole aivan selvillä kumpi viimeisimmäksi varatuista on kumpi. Pennut ovat kasvaneet hienosti Vimman maidolla, mutta annoimme silti eilen illalla niille maisteltavaa ja tänään ”oikeaa” ruokaa. Hyvin maistui. Pentujen reviiriä laajennettiin eilen poistamalla pentulaatikko. Vimmaa se vähän hämmensi, pentuja ei niinkään. […]

