Kaikilla pennuilla on nyt nimet ja hyvät, metsästävät kodit: Manti menee Tampereelle ja metsälle Pieksämäelle, Aapo jää Ihastjärvelle Mikkeliin, Topi menee Merikarvialle, Rex Helsinkiin ja metsälle Harjumaalle Mikkeliin, Pyry Taipalsaarelle ja Rasmus Poriin.
Pennut pääsivät sunnuntaina ensi kertaa ulos. Ihmeen reippaina ne tutustuvat ympäristöön ja reviiri laajenee vähitellen. Ulkohäkissä on hyvä ottaa pikkupäikkärit.
Vasemmalla Manti ja oikealla Rasmus:

Edessä Pyry ja alemmassa kuvassa Pyry ottelee Rexin kanssa:


Rex tykkää kiipeillä terassin rapuilla, mutta osaa myös istua:


Aapo naapurin tytön sylissä:

Topi terassin rapulla:

Emän päällä on hyvä kiipeillä:

Eka ulkoilun uuvuttamat:
11.7.2023 Kaikilla pennuilla kodit

