Vimman vatsa kasvaa vauhdilla ja on varsinkin syömisen jälkeen suuri. Synnytystä odotetaan n. 3 viikon kuluttua. Kuvaamista Vimma inhoaa erityisesti, siitä surkea ilme. Tässä vähän selvempi kuva vatsan koosta: Mörkö-veli osallistui Mikkelin koiranäyttelyyn, sieltä alla oleva kuva:

